Projekt zlepšení komunikace se zákazníky prostřednictvím výstavy Drupa ve firmě SOMA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení komunikace se zákazníky prostřednictvím výstavy Drupa ve firmě SOMA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Školníková, Alena
dc.date.accessioned 2010-07-15T18:26:49Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:18Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4420
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem projektu zlepšení komunikace se zákazníky firmy SOMA prostřednictvím výstavy DRUPA 2008. Práce vysvětluje význam komunikace se zákazníky před, během a po výstavě a analyzuje tuto činnost na výstavách, kterých se firma SOMA zúčastnila v letech 2004 až 2006. Hlavním cílem práce je odhalit pomocí těchto analýz silné a slabé stránky firmy SOMA v oblasti komunikace se zákazníky a na základě těchto zjištění navrhnout zlepšení komunikace, která přispějí k posílení image firmy, růstu poptávky po výrobcích firmy SOMA a následně ke zvýšení jejího prodeje. cs
dc.format 76 s., 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 5392827 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
dc.subject výstava cs
dc.subject stánek cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject exhibition en
dc.subject stand en
dc.subject communication en
dc.subject customer en
dc.title Projekt zlepšení komunikace se zákazníky prostřednictvím výstavy Drupa ve firmě SOMA cs
dc.title.alternative PROJECT OF IMPROVEMENT OF COMMUNICATION WITH CUSTOMERS THROUGH THE DRUPA EXHIBITION IN THE COMPANY SOMA en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šembera, Jan
dc.date.accepted 2007-06-07
dc.description.abstract-translated This graduation thesis is engaged in project of communication improvement with SOMA company customers through the DRUPA 2008 exhibition. The thesis explains the meaning of communication before, during and after the exhibition and analyses this activity on exhi-bitions which the SOMA company has been attended during 2004 to 2006. The main goal of the thesis is to detect the strengths and weaknesses of SOMA company in the field of communication with customers by means of this analysis and to propose communication improvement based on this findings which shall achieve company image boost, growth of inquiry for SOMA company products and increase of its sale consequently. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6441
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
školníková_2007_dp.pdfBlocked 5.143Mb PDF View/Open
školníková_2007_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
školníková_2007_op.doc 84Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account