Projekt zlepšení komunikace se zákazníky prostřednictvím výstavy Drupa ve firmě SOMA
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Školníková, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T18:26:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:18Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4420
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu zlepšení komunikace se zákazníky firmy SOMA prostřednictvím výstavy DRUPA 2008. Práce vysvětluje význam komunikace se zákazníky před, během a po výstavě a analyzuje tuto činnost na výstavách, kterých se firma SOMA zúčastnila v letech 2004 až 2006. Hlavním cílem práce je odhalit pomocí těchto analýz silné a slabé stránky firmy SOMA v oblasti komunikace se zákazníky a na základě těchto zjištění navrhnout zlepšení komunikace, která přispějí k posílení image firmy, růstu poptávky po výrobcích firmy SOMA a následně ke zvýšení jejího prodeje. |
cs |
dc.format |
76 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
5392827 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 |
|
dc.subject |
výstava
|
cs |
dc.subject |
stánek
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
exhibition
|
en |
dc.subject |
stand
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení komunikace se zákazníky prostřednictvím výstavy Drupa ve firmě SOMA |
cs |
dc.title.alternative |
PROJECT OF IMPROVEMENT OF COMMUNICATION WITH CUSTOMERS THROUGH THE DRUPA EXHIBITION IN THE COMPANY SOMA |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šembera, Jan |
|
dc.date.accepted |
2007-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This graduation thesis is engaged in project of communication improvement with SOMA company customers through the DRUPA 2008 exhibition. The thesis explains the meaning of communication before, during and after the exhibition and analyses this activity on exhi-bitions which the SOMA company has been attended during 2004 to 2006. The main goal of the thesis is to detect the strengths and weaknesses of SOMA company in the field of communication with customers by means of this analysis and to propose communication improvement based on this findings which shall achieve company image boost, growth of inquiry for SOMA company products and increase of its sale consequently. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6441
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account