Projekt zlepšení komunikace se zákazníky prostřednictvím výstavy Drupa ve firmě SOMA
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení komunikace se zákazníky prostřednictvím výstavy Drupa ve firmě SOMA |
Autor: |
Školníková, Alena
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu zlepšení komunikace se zákazníky firmy SOMA prostřednictvím výstavy DRUPA 2008. Práce vysvětluje význam komunikace se zákazníky před, během a po výstavě a analyzuje tuto činnost na výstavách, kterých se firma SOMA zúčastnila v letech 2004 až 2006. Hlavním cílem práce je odhalit pomocí těchto analýz silné a slabé stránky firmy SOMA v oblasti komunikace se zákazníky a na základě těchto zjištění navrhnout zlepšení komunikace, která přispějí k posílení image firmy, růstu poptávky po výrobcích firmy SOMA a následně ke zvýšení jejího prodeje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4420
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
6441
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet