Alternativní školství v prostředí Zlínského kraje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Havrlant, Robert
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:34Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:34Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44186
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce přináší informace o vzniku, vývoji, historii, vlastnostech i funkcích alternativního vzdělávání. Zároveň popisuje rozdíly mezi alternativními a tradičními školami. Zamýšlí se nad otázkou vztahu alternativního školství a sociální pedagogiky. Informuje o alternativním školství v České republice a zabývá se historickým vývojem, který tento pedagogický směr provázel. Zmiňuje se o nejdůležitějších osobnostech, které se zasloužily o vznik i uvedení alternativního vzdělávání do praxe. Rozebírá nejdůležitější principy waldorfské, daltonské a zejména montessoriovské pedagogiky. Cílem praktické části je zjistit názory a postoje rodičů dětí v alternativních školách na tento typ vzdělávání. |
|
dc.format |
111 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Alternativního školství
|
cs |
dc.subject |
tradiční školství
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
Marie Montessori
|
cs |
dc.subject |
Waldorfská pedagogika
|
cs |
dc.subject |
Jenský plán
|
cs |
dc.subject |
Daltonská škola
|
cs |
dc.subject |
reformní školství
|
cs |
dc.subject |
Alternative education
|
en |
dc.subject |
traditional education
|
en |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.subject |
Marie Montessori
|
en |
dc.subject |
Waldorf pedagogy
|
en |
dc.subject |
Jena plan
|
en |
dc.subject |
Dalton school
|
en |
dc.subject |
reform education
|
en |
dc.title |
Alternativní školství v prostředí Zlínského kraje |
|
dc.title.alternative |
Alternative Education in the Zlín Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Haburajová Ilavská, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis brings information about the origin, development, history, properties and functions of alternative education. It also describes the differences between alternative and traditional schools. He is thinking the question of the relationship between alternative education and social pedagogy. Informs on Alternative Education in the Czech Republic and deals with the historical development that accompanied this pedagogical direction. He mentions the most important personalities who contributed to the creation and putting into practice of alternative education. It analyzes the most important principles of Waldorf, Dalton and especially Montessori pedagogy. The aim of the practical part is to find out the views and attitudes of parents of children in alternative schools on this type of education. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
51204
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
local.subject |
alternativní školy
|
cs |
local.subject |
Zlín (Česko : oblast)
|
cs |
local.subject |
alternative schools
|
en |
local.subject |
Zlín Region (Czechia)
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account