Alternativní školství v prostředí Zlínského kraje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Alternativní školství v prostředí Zlínského kraje |
Autor: |
Havrlant, Robert
|
Vedoucí: |
Balvín, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce přináší informace o vzniku, vývoji, historii, vlastnostech i funkcích alternativního vzdělávání. Zároveň popisuje rozdíly mezi alternativními a tradičními školami. Zamýšlí se nad otázkou vztahu alternativního školství a sociální pedagogiky. Informuje o alternativním školství v České republice a zabývá se historickým vývojem, který tento pedagogický směr provázel. Zmiňuje se o nejdůležitějších osobnostech, které se zasloužily o vznik i uvedení alternativního vzdělávání do praxe. Rozebírá nejdůležitější principy waldorfské, daltonské a zejména montessoriovské pedagogiky. Cílem praktické části je zjistit názory a postoje rodičů dětí v alternativních školách na tento typ vzdělávání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44186
|
Datum:
|
2018-11-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
51204
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet