Marketingová manipulace očima seniorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová manipulace očima seniorů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Hynčicová, Věra
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:31Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:31Z
dc.date.issued 2018-11-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44105
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové manipulace se seniory, přičemž část první se věnuje teoretickým východiskům daného tématu. Charakterizuje zde seniorský věk, popisuje možnosti manipulace se seniorem a nakonec pojednává o ochraně seniora před marketingovou manipulací. Část empirická je uchopena kvalitativně, zajímá se o seniorovo vnímání dané problematiky. Z výsledků výzkumného šetření vyplynuly skutečnosti, kdy senior podvodným prodejcům lehce podlehne. Tato data jsou porovnána s obdobným výzkumem a v závěru je v práci uveden návrh nejefektivnějšího řešení problému prostřednictvím preventivního programu a dalších opatření.
dc.format 90 s. (160 347 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject manipulace cs
dc.subject motivace cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject prevence cs
dc.subject senior cs
dc.subject společnost cs
dc.subject a manipulation en
dc.subject a motivation en
dc.subject a personal sale en
dc.subject a prevention en
dc.subject a senior en
dc.subject the society en
dc.title Marketingová manipulace očima seniorů
dc.title.alternative Marketing Manipulation from Seniors Point of View
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kalenda, Jan
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with the issue of marketing manipulation with elderly people, while the first part deals with the theoretical basis of the given topic. It characterizes a senior age, describes possibilities of handling a senior and finally deals with the protection of the elderly from marketing manipulation. The empirical part is grasped qualitatively, it is interested in senior's perception of the issue. Results of the research revealed facts, when senior trivially succumb to fraudulent sellers. These data are compared with similar research and then the most effective solution to the problem is proposed by using a preventive program and other measures.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 51104
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-16
local.subject senioři cs
local.subject prevence sociálně patologických jevů cs
local.subject šmejdi cs
local.subject manipulace (psychologie) cs
local.subject direct marketing cs
local.subject older people en
local.subject pathological social phenomena prevention en
local.subject goons en
local.subject manipulation (psychology) en
local.subject direct marketing en


Files in this item

Files Size Format View Description
hynčicová_2019_dp.pdf 8.107Mb PDF View/Open None
hynčicová_2019_op.docx 18.03Kb Unknown View/Open None
hynčicová_2019_vp.docx 17.21Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account