Marketingová manipulace očima seniorů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová manipulace očima seniorů |
Autor: |
Hynčicová, Věra
|
Vedoucí: |
Hrnčiříková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové manipulace se seniory, přičemž část první se věnuje teoretickým východiskům daného tématu. Charakterizuje zde seniorský věk, popisuje možnosti manipulace se seniorem a nakonec pojednává o ochraně seniora před marketingovou manipulací. Část empirická je uchopena kvalitativně, zajímá se o seniorovo vnímání dané problematiky. Z výsledků výzkumného šetření vyplynuly skutečnosti, kdy senior podvodným prodejcům lehce podlehne. Tato data jsou porovnána s obdobným výzkumem a v závěru je v práci uveden návrh nejefektivnějšího řešení problému prostřednictvím preventivního programu a dalších opatření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44105
|
Datum:
|
2018-11-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
51104
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet