Vnímání značky Tonak, a.s. mezi zákazníky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Tonak, a.s. mezi zákazníky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horák, Martin
dc.contributor.author Kratochvílová, Iva
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:17Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:17Z
dc.date.issued 2019-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43826
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vnímání značky Tonak, a.s. veřejnosti a jejího postoje k němu. Je rozdělena do dvou částí - teoretická část vysvětluje problematiku značky, proces budování vztahu mezi zákazníky a značkou a její význam. Praktická část poté využívá těchto zjištění a také typy strategických analýz a vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na spokojenost zákazníka se současným stavem image značky. Na základě výsledků jsou nalezeny oblasti pro zlepšení a je navrženo několik typů řešení.
dc.format 84 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Branding cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject brand awareness cs
dc.subject klobouky cs
dc.subject pokrývky hlavy cs
dc.subject Branding en
dc.subject brand en
dc.subject marketing mix en
dc.subject brand awareness en
dc.subject hats en
dc.subject head covers en
dc.title Vnímání značky Tonak, a.s. mezi zákazníky
dc.title.alternative Perception of a Brand Tonak, a.s. amongst the Customers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kolářová, Vendula
dc.date.accepted 2019-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on analysis of brand perception of Tonak, a.s. amongst the general public and its stance towards it. It is divided into two parts - the theoretical part explains the problematic of a brand, the process of building a relationship between customers and the brand and its importance. The practical part then uses these findings as well as types of stategic analysis and the evaluation of a questionnaire survey focused on the customer's satisfaction with the current state of the brand's image. Based on the results, areas for improvement are found and several types of solutions are proposed.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49917
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
kratochvílová_2019_dp.pdf 5.000Mb PDF View/Open None
kratochvílová_2019_op.docx 22.09Kb Unknown View/Open None
kratochvílová_2019_vp.docx 23.20Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account