Vnímání značky Tonak, a.s. mezi zákazníky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vnímání značky Tonak, a.s. mezi zákazníky |
Author: |
Kratochvílová, Iva
|
Advisor: |
Horák, Martin
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vnímání značky Tonak, a.s. veřejnosti a jejího postoje k němu. Je rozdělena do dvou částí - teoretická část vysvětluje problematiku značky, proces budování vztahu mezi zákazníky a značkou a její význam. Praktická část poté využívá těchto zjištění a také typy strategických analýz a vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na spokojenost zákazníka se současným stavem image značky. Na základě výsledků jsou nalezeny oblasti pro zlepšení a je navrženo několik typů řešení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43826
|
Date:
|
2019-01-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
49917
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account