Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Fábryová, Monika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:14Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:14Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43800
dc.description.abstract Cieľom diplomovej práce je vytvoriť marketingovú komunikačnú stratégiu pre rast tržieb vybranej spoločnosti pôsobiacej v odvetví online cestovného ruchu. To bolo dosiahnuté prostredníctvom teoretických infromácií a vyhodnotením niekoľkých analýz vrátane analýzy mikro a makro prostredia, situačnej analýzy, benchmarkingu a kvantitatívneho marketingového výskumu. Projekt stratégie marketingovej komunikácie bol vytvorený na základe analytických údajov a záverov. Návrh stratégie marketingovej komunikácie obsahuje konkrétne akčné body, metriky merania výkonnosti, definované kľúčové výsledky, časový plán, náklady a analýzu rizík. Práca poskytuje usmernenia a informácie o navrhovanej marketingovej komunikačnej stratégii pre vybranú spoločnosť. Klíčová slova: marketingová stratégia, digitálny marketing, benchmarking, marketingový výzkum, výkonnostný marketing, marketingový mix, marketingová komunikácia,
dc.format 139
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová stratégia cs
dc.subject digitálny marketing cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject výkonnostný marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikácia cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject digital marketing en
dc.subject benchmarking en
dc.subject marketing research en
dc.subject performance marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.title Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru
dc.title.alternative Marketing Communication Strategy for Revenue Growth at a Selected Company Operating in Online Travel Industry
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of this Thesis is to create a marketing communication strategy for revenue growth of selected company operating in Online Travel industry. This was achieved by observing theoretical framework and concluding several analyses including micro and macro environment analysis, situation analysis, benchmarking and quantitative marketing research. The project of marketing communication strategy was created based on the analytical data and conclusions. Marketing communication strategy proposal includes specific action points, performance measurement metrics, defined key results, timeline plan, costs, and risk analysis. The Thesis provides guidelines and information about the proposed marketing communication strategy for the selected company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49152
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
fábryová_2019_dp.pdf 5.437Mb PDF View/Open None
fábryová_2019_op.docx 26.51Kb Unknown View/Open None
fábryová_2019_vp.docx 25.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account