Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru |
Autor: |
Fábryová, Monika
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cieľom diplomovej práce je vytvoriť marketingovú komunikačnú stratégiu pre rast tržieb vybranej spoločnosti pôsobiacej v odvetví online cestovného ruchu. To bolo dosiahnuté prostredníctvom teoretických infromácií a vyhodnotením niekoľkých analýz vrátane analýzy mikro a makro prostredia, situačnej analýzy, benchmarkingu a kvantitatívneho marketingového výskumu. Projekt stratégie marketingovej komunikácie bol vytvorený na základe analytických údajov a záverov. Návrh stratégie marketingovej komunikácie obsahuje konkrétne akčné body, metriky merania výkonnosti, definované kľúčové výsledky, časový plán, náklady a analýzu rizík. Práca poskytuje usmernenia a informácie o navrhovanej marketingovej komunikačnej stratégii pre vybranú spoločnosť. Klíčová slova: marketingová stratégia, digitálny marketing, benchmarking, marketingový výzkum, výkonnostný marketing, marketingový mix, marketingová komunikácia, |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43800
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
49152
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet