Analýza podmínek pro zavedení CRM ve společnosti BORS Břeclav a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Osičková, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:15:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T12:15:19Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/437
|
|
dc.description.abstract |
CRM, nebo-li řízení vztahů se zákazníky, je charakteristickým znakem každého úspěšného podniku počátku jednadvacátého století. Ve své práci bych chtěla vypracovat doporučení pro úspěšné zavedení systému CRM ve firmě BORS Břeclav a.s. V teoretické části rozeberu v současnosti aktuální zdroje týkající se problematiky CRM. V analytické části uvedu profil firmy a pomocí odborných analýz vyhodnotím současný vztah péče o zákazníky. Vypracuji jeho přednosti a nedostatky, navrhnu doporučení pro zlepšení současného stavu, které by společnosti zaručily zvýšení konkurenceschopnosti. |
cs |
dc.format |
78 s. , 10 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1210441 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.06.2036 |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníky
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
ability to compete
|
en |
dc.subject |
care of customers
|
en |
dc.subject |
segmenting customers
|
en |
dc.title |
Analýza podmínek pro zavedení CRM ve společnosti BORS Břeclav a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of conditions for CRM implementation into BORS Břeclav a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrabětová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2006-06-13 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-06-13 |
* |
dc.description.abstract-translated |
CRM, Customer Relationship Management, is a typical attribute of every progressive company in the beginning of 21st century. In the bachelor thesis I would like to elaborate recommendations for successful implementation CRM in BORS, Joint Stock Company. The Theory Part takes into consideration nowdays sources that are related to CRM problematic. In the Analytic Part I introduce the company profile and I build my solution on expertise analyses in a discussion of the present relationship status with the key customers. I will sum up the advantages and disadvantages of present relationship status and devise of recommendations concerning the way of improvement to ensure the company increasing ability to compete. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
* |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4168
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account