Analýza podmínek pro zavedení CRM ve společnosti BORS Břeclav a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza podmínek pro zavedení CRM ve společnosti BORS Břeclav a.s. |
Autor: |
Osičková, Iva
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
CRM, nebo-li řízení vztahů se zákazníky, je charakteristickým znakem každého úspěšného podniku počátku jednadvacátého století. Ve své práci bych chtěla vypracovat doporučení pro úspěšné zavedení systému CRM ve firmě BORS Břeclav a.s. V teoretické části rozeberu v současnosti aktuální zdroje týkající se problematiky CRM. V analytické části uvedu profil firmy a pomocí odborných analýz vyhodnotím současný vztah péče o zákazníky. Vypracuji jeho přednosti a nedostatky, navrhnu doporučení pro zlepšení současného stavu, které by společnosti zaručily zvýšení konkurenceschopnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/437
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.06.2036
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4168
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet