Multimediální propagace vysokoškolského sportovního klubu kendó

DSpace Repository

Language: English čeština 

Multimediální propagace vysokoškolského sportovního klubu kendó

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vařacha, Pavel
dc.contributor.author Svoboda, Dominik
dc.date.accessioned 2018-10-01T07:31:55Z
dc.date.available 2018-10-01T07:31:55Z
dc.date.issued 2018-07-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43726
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástrojích propagace vysokoškolského sportovního klubu kendó. Teoretická část se věnuje obeznámení s pojmy z marketingového prostředí. Praktická část obsahuje popis bojového sportu kendó a jeho cíle. V druhé polovině teoretické části je zmíněn současný stav propagace oddílu a jeho porovnání s ostatními oddíly. V neposlední řadě také dotazníkové šetření, které přináší důležité informace pro realizování propagačních materiálů. Praktická část je věnována především vytvoření konkrétních multimediálních propagačních materiálů a propagačního plánu oddílu pro příští období, které bude sloužit k propagaci Vysokoškolského sportovního klubu kendó ve Zlíně.
dc.format 59
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kendó cs
dc.subject Propagace cs
dc.subject Multimédia cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Logo cs
dc.subject Kendo en
dc.subject Promotion en
dc.subject Multimedia en
dc.subject Facebook en
dc.subject Logo en
dc.title Multimediální propagace vysokoškolského sportovního klubu kendó
dc.title.alternative The Multimedial Promotion of TBU in Zlín's Kendo Sports Club
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Král, Erik
dc.date.accepted 2018-09-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the use of multimedia, as a tool for promotion of Kendo University Sports Club. The theoretical part is devoted to acquainting with the terms from the marketing environment. The practical part contains a description of combat sport and its goals. In the second half of the theoretical part is a reference to the current status of the section promotion and its comparison with other sections. Last but not least, a questionnaire survey, which provides important information for the realization of promotional materials. The practical part is devoted especially to the creation of specific multimedia promotional materials and promotion plan for the next period, which will serve to promote the Kendo University Sports Club in Zlín.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 50741
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-08-28
local.subject sportovní kluby cs
local.subject multimediální prezentace cs
local.subject vysokoškolské kluby cs
local.subject sports clubs en
local.subject multimedia presentation en
local.subject college students' clubs en


Files in this item

Files Size Format View Description
svoboda_2018_dp.pdf 2.908Mb PDF View/Open None
svoboda_2018_op.pdf 280.8Kb PDF View/Open None
svoboda_2018_vp.pdf 243.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account