Multimediální propagace vysokoškolského sportovního klubu kendó
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vařacha, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Svoboda, Dominik
|
|
dc.date.accessioned |
2018-10-01T07:31:55Z |
|
dc.date.available |
2018-10-01T07:31:55Z |
|
dc.date.issued |
2018-07-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43726
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástrojích propagace vysokoškolského sportovního klubu kendó. Teoretická část se věnuje obeznámení s pojmy z marketingového prostředí. Praktická část obsahuje popis bojového sportu kendó a jeho cíle. V druhé polovině teoretické části je zmíněn současný stav propagace oddílu a jeho porovnání s ostatními oddíly. V neposlední řadě také dotazníkové šetření, které přináší důležité informace pro realizování propagačních materiálů. Praktická část je věnována především vytvoření konkrétních multimediálních propagačních materiálů a propagačního plánu oddílu pro příští období, které bude sloužit k propagaci Vysokoškolského sportovního klubu kendó ve Zlíně. |
|
dc.format |
59 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kendó
|
cs |
dc.subject |
Propagace
|
cs |
dc.subject |
Multimédia
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Logo
|
cs |
dc.subject |
Kendo
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
Multimedia
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Logo
|
en |
dc.title |
Multimediální propagace vysokoškolského sportovního klubu kendó |
|
dc.title.alternative |
The Multimedial Promotion of TBU in Zlín's Kendo Sports Club |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Král, Erik |
|
dc.date.accepted |
2018-09-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the use of multimedia, as a tool for promotion of Kendo University Sports Club. The theoretical part is devoted to acquainting with the terms from the marketing environment. The practical part contains a description of combat sport and its goals. In the second half of the theoretical part is a reference to the current status of the section promotion and its comparison with other sections. Last but not least, a questionnaire survey, which provides important information for the realization of promotional materials. The practical part is devoted especially to the creation of specific multimedia promotional materials and promotion plan for the next period, which will serve to promote the Kendo University Sports Club in Zlín. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
50741
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2018-08-28 |
|
local.subject |
sportovní kluby
|
cs |
local.subject |
multimediální prezentace
|
cs |
local.subject |
vysokoškolské kluby
|
cs |
local.subject |
sports clubs
|
en |
local.subject |
multimedia presentation
|
en |
local.subject |
college students' clubs
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account