Analýza postoje zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza postoje zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Holoubek, Jan
dc.date.accessioned 2018-10-01T07:31:52Z
dc.date.available 2018-10-01T07:31:52Z
dc.date.issued 2018-07-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43696
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá postojem zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje. Součástí práce je popis procesu rozhodování zákazníka. Je zde charakterizován zahraniční trh dané suroviny. Důležitou částí práce je popis vlivů a dopadů pěstování Palmy olejné na životní prostředí. Hlavní část práce se zabývá analyzováním zákazníka při výběru potravin obsahující palmový olej. V závěru jsou zhodnocena získaná data a navrženo doporučení na snížení spotřeby dané suroviny na českém trhu.
dc.format 55 s. (63 991 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Demarketing cs
dc.subject palmový olej cs
dc.subject rostlinný olej cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject životní prostředí cs
dc.subject rozhodování cs
dc.subject Demarketing en
dc.subject palm oil en
dc.subject vegetable oil en
dc.subject customer en
dc.subject Environment en
dc.subject decison-making en
dc.title Analýza postoje zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje
dc.title.alternative The Analysis of Consumers Attitudes towards Products Containing Palm Oil
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2018-09-19
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the customer's attitude towards products containing palm oil. It involves the characterization of the consumer decision-making process and the description of the global palm oil market. Dealing with the environmental impacts of palm oil production is an important part of the thesis. The main part of the thesis is devoted to the analysis of the consumer's behavior during the decision-making process. The conclusive part contains the evaluation of acquired data and further suggestions and recommendations concerning the reduction of palm oil consumption in the Czech Republic.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 50690
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-08-24


Files in this item

Files Size Format View Description
holoubek_2018_dp.pdf 7.101Mb PDF View/Open None
holoubek_2018_op.docx 27.61Kb Unknown View/Open None
holoubek_2018_vp.docx 22.82Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account