Analýza postoje zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza postoje zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje |
Autor: |
Holoubek, Jan
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá postojem zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje. Součástí práce je popis procesu rozhodování zákazníka. Je zde charakterizován zahraniční trh dané suroviny. Důležitou částí práce je popis vlivů a dopadů pěstování Palmy olejné na životní prostředí. Hlavní část práce se zabývá analyzováním zákazníka při výběru potravin obsahující palmový olej. V závěru jsou zhodnocena získaná data a navrženo doporučení na snížení spotřeby dané suroviny na českém trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43696
|
Datum:
|
2018-07-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
50690
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet