dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Küršnerová, Sandra
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:02:02Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:02:02Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43679
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce má za cíl vytvořit projekt, který by vedl ke zlepšení stávající marketingové komunikace vybrané firmy. Tato diplomová práce se skládá ze tří hlavních částí - teoretické části, analytické části a projektové části. Teoretická část práce je složena informací získaných z literární rešerše dostupných zdrojů na téma marketingové komunikace, komunikačního mixu a internetového marketingu. V analytické části se práce zabývá stručným představením vybrané firmy, jejími strategiemi a mixem jejích komunikačních aktivit. V této části je také analyzováno její vnitřní a vnější prostředí. Projektová část je založena na poznatcích zjištěných v analytické části práce a na základě získaných poznatků je vytvořen projekt na zlepšení marketingového komunikačního mixu této firmy, v horizontu období od června 2018 do června 2019. Tento projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
92 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
zlepšení marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing na e-shopech
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
improving of marketing comunication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
e-shop marketing
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
The Project to Improve Marketing Communication in Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horáková, Monika |
|
dc.date.accepted |
2018-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create project to improve actual marketing communication in selected company. This thesis is composed into three main parts theoretical part, analytic part and project part. Theoretical part of this thesis is composed of information which were obtained in literature research of available sources on marketing communication, comunication mic and internet marketing. The analytical part deals with the brief introduction of the selected company, its strategies and communication activities. This part also analysis its internal and external environment. Project part is based on information which were obtained from analytical part and based on this knowledge is created project to improve marketing communication mix of this company in the period since June 2018 to June 2019. This project is subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49145
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|