Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě |
Autor: |
Küršnerová, Sandra
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce má za cíl vytvořit projekt, který by vedl ke zlepšení stávající marketingové komunikace vybrané firmy. Tato diplomová práce se skládá ze tří hlavních částí - teoretické části, analytické části a projektové části. Teoretická část práce je složena informací získaných z literární rešerše dostupných zdrojů na téma marketingové komunikace, komunikačního mixu a internetového marketingu. V analytické části se práce zabývá stručným představením vybrané firmy, jejími strategiemi a mixem jejích komunikačních aktivit. V této části je také analyzováno její vnitřní a vnější prostředí. Projektová část je založena na poznatcích zjištěných v analytické části práce a na základě získaných poznatků je vytvořen projekt na zlepšení marketingového komunikačního mixu této firmy, v horizontu období od června 2018 do června 2019. Tento projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43679
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
49145
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet