dc.contributor.advisor |
Haltofová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Košová, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:02:02Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:02:02Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43678
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace ve firmě ETA, a.s., která působí na trhu domácích elektrických spotřebičů. Jejím cílem bylo na základě získaných teoretických poznatků a provedených analýz vytvořit návrh inovace stávající marketingové komunikace této firmy tak, aby byla efektivní a vedla k dosažení vytyčených cílů. V teoretické části této práce byla provedena literární rešerše dostupných zdrojů zabývajících se marketingem, marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem. V praktické části byla provedena analýza stávající marketingové komunikace firmy ETA, a.s., analýza konkurence a jejích komunikačních aktivit, dále PEST analýza, Porterova analýza pěti sil a SWOT analýza. Na základě získaných dat byl vytvořen projekt inovace marketingové komunikace firmy ETA, a.s., který byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
116 s. (228 566 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
inovace marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing situation analysis
|
en |
dc.subject |
innovation of marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt inovace marketingové komunikace firmy ETA, a.s. |
|
dc.title.alternative |
The Project of Innovation of Marketing Communication of the Firm ETA a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2018-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with marketing communication in the company ETA, a.s., which operates in the domestic electrical appliances market. Its aim is to develop a proposal for the innovation of existing marketing communication of ETA, a.s. based on acquired theoretical knowledge and necessary analyses, so that it is effective and achieves the set objectives. In the theoretical part of this work, literary research of available sources dealing with marketing, marketing communication and marketing research was carried out. In the practical part was performed analysis of the existing marketing communication of ETA, a.s., analysis of competition and its communication activities, PEST analysis, Porter's analysis of five forces and SWOT analysis. On the basis of the data obtained, a project of marketing communication innovation of ETA, a.s. was made. The project was subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49144
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|