Projekt inovace marketingové komunikace firmy ETA, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt inovace marketingové komunikace firmy ETA, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt inovace marketingové komunikace firmy ETA, a.s.
Autor: Košová, Denisa
Vedoucí: Haltofová, Barbora
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace ve firmě ETA, a.s., která působí na trhu domácích elektrických spotřebičů. Jejím cílem bylo na základě získaných teoretických poznatků a provedených analýz vytvořit návrh inovace stávající marketingové komunikace této firmy tak, aby byla efektivní a vedla k dosažení vytyčených cílů. V teoretické části této práce byla provedena literární rešerše dostupných zdrojů zabývajících se marketingem, marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem. V praktické části byla provedena analýza stávající marketingové komunikace firmy ETA, a.s., analýza konkurence a jejích komunikačních aktivit, dále PEST analýza, Porterova analýza pěti sil a SWOT analýza. Na základě získaných dat byl vytvořen projekt inovace marketingové komunikace firmy ETA, a.s., který byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43678
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49144


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
košová_2018_dp.pdf 1.832Mb PDF Zobrazit/otevřít None
košová_2018_op.docx 25.98Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
košová_2018_vp.pdf 306.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet