Projekt inovace marketingové komunikace firmy ETA, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt inovace marketingové komunikace firmy ETA, a.s. |
Autor: |
Košová, Denisa
|
Vedoucí: |
Haltofová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace ve firmě ETA, a.s., která působí na trhu domácích elektrických spotřebičů. Jejím cílem bylo na základě získaných teoretických poznatků a provedených analýz vytvořit návrh inovace stávající marketingové komunikace této firmy tak, aby byla efektivní a vedla k dosažení vytyčených cílů. V teoretické části této práce byla provedena literární rešerše dostupných zdrojů zabývajících se marketingem, marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem. V praktické části byla provedena analýza stávající marketingové komunikace firmy ETA, a.s., analýza konkurence a jejích komunikačních aktivit, dále PEST analýza, Porterova analýza pěti sil a SWOT analýza. Na základě získaných dat byl vytvořen projekt inovace marketingové komunikace firmy ETA, a.s., který byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43678
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
49144
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet