dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Andrýsková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:02:02Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:02:02Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43677
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je zpracování projektu online marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Práce se opírá o zjištěné teoretické poznatky a provedenou analýzu společnosti, analýzu jejich konkurentů a provedené dotazníkové šetření. Výsledky analýz a dotazníkového šetření jsou shrnuty pomocí SWOT analýzy, na základě níž vznikl projekt online marketingové komunikace. Projekt je zaměřený na zlepšení webové prezentace, komunikace na sociálních sítích a na e-mailový marketing vhodný pro budování vztahů se současnými zákazníky. Navržené řešení obsahuje také využití online reklamy či barteru. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
126 s. (189 575 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
online nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.title |
Projekt online marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Online Marketing Communication Project in Chosen Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2018-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to elaborate the online marketing communication project in chosen company. The thesis is based on the theoretical knowledge and the analysis of the company, the analysis of its competitors and the questionnaire survey. The results of the analysis and the questionnaire survey are summarized by using the SWOT analysis, based on which was the online marketing communication project made. The project is focused on improving current web presentation, communication on social network and on e-mail marketing for building relationships with current customers. The suggested solutions also included the use of online advertising and barter. The whole project is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49143
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|