Projekt online marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt online marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
Autor: |
Andrýsková, Michaela
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je zpracování projektu online marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Práce se opírá o zjištěné teoretické poznatky a provedenou analýzu společnosti, analýzu jejich konkurentů a provedené dotazníkové šetření. Výsledky analýz a dotazníkového šetření jsou shrnuty pomocí SWOT analýzy, na základě níž vznikl projekt online marketingové komunikace. Projekt je zaměřený na zlepšení webové prezentace, komunikace na sociálních sítích a na e-mailový marketing vhodný pro budování vztahů se současnými zákazníky. Navržené řešení obsahuje také využití online reklamy či barteru. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43677
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
49143
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet