Projekt marketingové komunikace pro startupovou firmu za účelem posílení značky a zvýšení prodejnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Konečná, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:02:01Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:02:01Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43668
|
|
dc.description.abstract |
Záměrem diplomové práce je vytvoření projektu, který řeší návrh marketingové komunikace pro vybranou startupovou firmu. Hlavními cíli projektu je navrhnout taková řešení, která povedou ke zvýšení prodejnosti a posílení značky firmy. V praktické části je zanalyzován aktuální stav online i offline marketingové komunikace, pro analýzu vnějšího prostředí je zvolena PESTE analýza a pro analýzu konkurence v odvětví Porterův model pěti sil. Analytickou část završuje SWOT analýza, která staví vedle sebe silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby. Na základě analýz jsou definovány konkrétní cíle projektu a marketingový plán pro období hlavní sezóny firmy, který povede k dosažení těchto cílů. |
|
dc.format |
120 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace pro startupovou firmu za účelem posílení značky a zvýšení prodejnosti |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications Project for Improving Brand Awareness and Increasing Sales of a Start-up Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis is focused on creating a project which is dealing with marketing commu- nication for a start-up company. The aim of the project is to propose activites which leads to increasing sales and improving brand awareness. To deal with this problem there were used analysis of online and offline marketing communication. PESTE analysis for describing a macro-environmental factors and Porters five forces analysis for analyzing a competitive- ness of a business environment. This part was concluded with SWOT analysis which exami- nes strenghts, weaknesses, opportunities and threats. Within these analysis specific goals of the project have been defined and marketing plan has been suggested. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49129
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account