Projekt marketingové komunikace pro startupovou firmu za účelem posílení značky a zvýšení prodejnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro startupovou firmu za účelem posílení značky a zvýšení prodejnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace pro startupovou firmu za účelem posílení značky a zvýšení prodejnosti
Autor: Konečná, Veronika
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Záměrem diplomové práce je vytvoření projektu, který řeší návrh marketingové komunikace pro vybranou startupovou firmu. Hlavními cíli projektu je navrhnout taková řešení, která povedou ke zvýšení prodejnosti a posílení značky firmy. V praktické části je zanalyzován aktuální stav online i offline marketingové komunikace, pro analýzu vnějšího prostředí je zvolena PESTE analýza a pro analýzu konkurence v odvětví Porterův model pěti sil. Analytickou část završuje SWOT analýza, která staví vedle sebe silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby. Na základě analýz jsou definovány konkrétní cíle projektu a marketingový plán pro období hlavní sezóny firmy, který povede k dosažení těchto cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43668
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 49129


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
konečná_2018_dp.pdf 4.143Mb PDF Zobrazit/otevřít None
konečná_2018_op.docx 24.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
konečná_2018_vp.docx 27.27Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet