Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného kynologického klubu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Haltofová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Švandová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:02:00Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:02:00Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43658
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného kynologického klubu. Diplomová práce se skládá z teoretické, praktické a projektové části. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci s důrazem na neziskový sektor a na jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Následná projektová část získané poznatky využívá k analýze vybrané organizace. Závěrečná projektová část vychází z předchozích částí a jejím cílem je navrhnout projekt zlepšení marketingové komunikace. |
|
dc.format |
101 s. (148 197 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza 4C
|
cs |
dc.subject |
Non-profit organization
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
4C analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného kynologického klubu |
|
dc.title.alternative |
The Project to Improve Marketing Communication in Selected Cynology Club |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horáková, Monika |
|
dc.date.accepted |
2018-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of the diploma thesis is to create the project to improve marketing communication in selected cynology club. The thesis includes theoretical, practical and project part. The theoretical part defines marketing communication with emphasis on non-profit organizations and various tools of marketing communication. Following practical part is using acquired knowledge to analyse a select organization. The final part of the diplom ais based on the analysis obtained in previous parts. This part aims to design a project to improve marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49114
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account