Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného kynologického klubu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného kynologického klubu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haltofová, Barbora
dc.contributor.author Švandová, Jitka
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:02:00Z
dc.date.available 2018-07-04T15:02:00Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43658
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného kynologického klubu. Diplomová práce se skládá z teoretické, praktické a projektové části. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci s důrazem na neziskový sektor a na jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Následná projektová část získané poznatky využívá k analýze vybrané organizace. Závěrečná projektová část vychází z předchozích částí a jejím cílem je navrhnout projekt zlepšení marketingové komunikace.
dc.format 101 s. (148 197 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nezisková organizace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject analýza 4C cs
dc.subject Non-profit organization en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject 4C analysis en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného kynologického klubu
dc.title.alternative The Project to Improve Marketing Communication in Selected Cynology Club
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horáková, Monika
dc.date.accepted 2018-05-29
dc.description.abstract-translated The main objective of the diploma thesis is to create the project to improve marketing communication in selected cynology club. The thesis includes theoretical, practical and project part. The theoretical part defines marketing communication with emphasis on non-profit organizations and various tools of marketing communication. Following practical part is using acquired knowledge to analyse a select organization. The final part of the diplom ais based on the analysis obtained in previous parts. This part aims to design a project to improve marketing communication.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49114
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
švandová_2018_dp.pdf 5.827Mb PDF View/Open None
švandová_2018_op.docx 24.75Kb Unknown View/Open None
švandová_2018_vp.pdf 309.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account