Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného kynologického klubu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného kynologického klubu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného kynologického klubu
Autor: Švandová, Jitka
Vedoucí: Haltofová, Barbora
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného kynologického klubu. Diplomová práce se skládá z teoretické, praktické a projektové části. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci s důrazem na neziskový sektor a na jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Následná projektová část získané poznatky využívá k analýze vybrané organizace. Závěrečná projektová část vychází z předchozích částí a jejím cílem je navrhnout projekt zlepšení marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43658
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 49114


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
švandová_2018_dp.pdf 5.827Mb PDF Zobrazit/otevřít None
švandová_2018_op.docx 24.75Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
švandová_2018_vp.pdf 309.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet