dc.contributor.advisor |
Ulrich, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Polednová, Jaromíra
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:59Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:59Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43621
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce popisuje projekt rozšíření služeb společnosti Paul Advisory s.r.o. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblasti služeb, marketingového mixu ve službách, analýz marketingového prostředí- analýza vnitřního a vnějšího prostředí, marketing na B-2-B trhu. V praktické části diplomové práce je popsána charakteristika společnosti a použity vybrané analytické metody, které jsou podkladem pro realizaci projektu rozšíření služeb a popis marketingového komunikačního mixu. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
95 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
analýza společnosti
|
cs |
dc.subject |
zavedení nového produktu
|
cs |
dc.subject |
GDPR
|
cs |
dc.subject |
pověřenec pro ochranu osobních údajů
|
cs |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
company analysis
|
en |
dc.subject |
introduction of a new product
|
en |
dc.subject |
GDPR
|
en |
dc.subject |
Data Protection Officer
|
en |
dc.title |
Projekt rozšíření služeb společnosti Paul Advisory s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project for the Extension of Services Offered by Paul Advisory s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis pertains to the project of extension of services of Paul Advisory s.r.o. The theoretical part includes learnings in the field of service, marketing of service, analysis of the marketing environment, analysis of the internal and external environment, and marketing on the B-2-B market. The practical part of the thesis describes the characteristics of the company and applies selected analytical methods, which are the basis for implementation of new services. The project is subject to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49044
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|