Projekt rozšíření služeb společnosti Paul Advisory s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt rozšíření služeb společnosti Paul Advisory s.r.o. |
Autor: |
Polednová, Jaromíra
|
Vedoucí: |
Ulrich, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce popisuje projekt rozšíření služeb společnosti Paul Advisory s.r.o. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblasti služeb, marketingového mixu ve službách, analýz marketingového prostředí- analýza vnitřního a vnějšího prostředí, marketing na B-2-B trhu. V praktické části diplomové práce je popsána charakteristika společnosti a použity vybrané analytické metody, které jsou podkladem pro realizaci projektu rozšíření služeb a popis marketingového komunikačního mixu. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43621
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
49044
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet