3D grafika ve výuce vybraných předmětů na střední škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chramcov, Bronislav
|
|
dc.contributor.author |
Heiser, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:57Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:57Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43564
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tématem 3D grafiky a to z hlediska využití na střední škole. Analyzuje současný stav výuky, popisuje vybrané 3D programy. Práce popisuje možné za-řazení výuky prostorové grafiky v souladu s RVP. Součástí praktické části je vytvořený voli-telný předmět, který obsahuje dva vybrané 3D programy. Dále je vytvořen výukový plán pro jeden školní rok na střední škole. V neposledni rade je vytvořeno dotazníkové šetření studentů střední školy, které zkoumá znalosti studentů z oboru 3D grafika. |
|
dc.format |
79 s. (85 723 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prostorová grafika
|
cs |
dc.subject |
počítačová grafika
|
cs |
dc.subject |
výukový materiál
|
cs |
dc.subject |
3D program
|
cs |
dc.subject |
střední školy
|
cs |
dc.subject |
spatial graphics
|
en |
dc.subject |
computer graphics
|
en |
dc.subject |
teaching material
|
en |
dc.subject |
3D program
|
en |
dc.subject |
secondary schools
|
en |
dc.title |
3D grafika ve výuce vybraných předmětů na střední škole |
|
dc.title.alternative |
3D Graphics in the Tuition of Selected Subjects at Secondary Schools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Botek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals of 3D graphics in term of using on secondary school. It further analyse actual condition of teaching 3D graphic and describing selected 3D programs. This thesis describe options about including tuition of spatial graphics in consistent with RVP. The part of practical section is new created subject which include two selected programs. In next part is created a learning plan for one year on secondary school. On the other side for secondary school students is created a questionnaire which examines students knowledge about 3D graphics. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
48961
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-05-16 |
|
local.subject |
trojrozměrná grafika
|
cs |
local.subject |
software
|
cs |
local.subject |
three-dimensional graphics
|
en |
local.subject |
software
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account