3D grafika ve výuce vybraných předmětů na střední škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

3D grafika ve výuce vybraných předmětů na střední škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chramcov, Bronislav
dc.contributor.author Heiser, Patrik
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:57Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:57Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43564
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tématem 3D grafiky a to z hlediska využití na střední škole. Analyzuje současný stav výuky, popisuje vybrané 3D programy. Práce popisuje možné za-řazení výuky prostorové grafiky v souladu s RVP. Součástí praktické části je vytvořený voli-telný předmět, který obsahuje dva vybrané 3D programy. Dále je vytvořen výukový plán pro jeden školní rok na střední škole. V neposledni rade je vytvořeno dotazníkové šetření studentů střední školy, které zkoumá znalosti studentů z oboru 3D grafika.
dc.format 79 s. (85 723 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prostorová grafika cs
dc.subject počítačová grafika cs
dc.subject výukový materiál cs
dc.subject 3D program cs
dc.subject střední školy cs
dc.subject spatial graphics en
dc.subject computer graphics en
dc.subject teaching material en
dc.subject 3D program en
dc.subject secondary schools en
dc.title 3D grafika ve výuce vybraných předmětů na střední škole
dc.title.alternative 3D Graphics in the Tuition of Selected Subjects at Secondary Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Botek, Zdeněk
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals of 3D graphics in term of using on secondary school. It further analyse actual condition of teaching 3D graphic and describing selected 3D programs. This thesis describe options about including tuition of spatial graphics in consistent with RVP. The part of practical section is new created subject which include two selected programs. In next part is created a learning plan for one year on secondary school. On the other side for secondary school students is created a questionnaire which examines students knowledge about 3D graphics.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 48961
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-05-16
local.subject trojrozměrná grafika cs
local.subject software cs
local.subject three-dimensional graphics en
local.subject software en


Files in this item

Files Size Format View Description
heiser_2018_dp.pdf 4.056Mb PDF View/Open None
heiser_2018_op.pdf 220.9Kb PDF View/Open None
heiser_2018_vp.pdf 226.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account