dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Zwicker, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T17:52:22Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T17:52:22Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4355
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce charakterizuje hypermarket jako specifický distribuční kanál, stručně popisuje historii hypermarketů v České republice, jejich vývoj a postavení v rámci dalších typů maloobchodních prodejen. Charakterizuje produkt nahraných nosičů domácí zábavy DVD. Analyzuje současné distribuční a marketingové strategie DVD, ukazuje chyby, kterých se v minulosti dopustily videodistribuční společnosti. Diplomová práce rovněž navrhuje optimální distribuční a marketingovou strategii DVD pro hypermarkety a ukazuje, jak by se dala použít i v jiných distribučních kanálech. V závěru se práce pokouší pojmenovat budoucí trendy v distribuci filmů konečnému zákazníkovi. |
cs |
dc.format |
135 s., 18 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
5459213 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hypermarket
|
cs |
dc.subject |
supermarket
|
cs |
dc.subject |
diskontní
|
cs |
dc.subject |
DVD
|
cs |
dc.subject |
VHS
|
cs |
dc.subject |
videokazeta
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
hypermarket
|
en |
dc.subject |
supermarket
|
en |
dc.subject |
discont
|
en |
dc.subject |
Czech Republic
|
en |
dc.subject |
DVD
|
en |
dc.subject |
VHS
|
en |
dc.subject |
video cassette
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.title |
Nástup hypermarketů na český trh, jejich vývoj a vliv na způsoby distribuce a propagace filmů na nosičích domácí zábavy |
cs |
dc.title.alternative |
Ingress of Hypermarkets to Czech market, their evolution and influence on distribution and marketing of the movies on the home entertainment media. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The dissertation characterizes hypermarket as a specific distribution channel. It gives us brief history of hypermarkets in Czech Republic, their evolution and position within other types of retail channels. It also characterizes DVD as the unique product of home entertainment. The dissertation analyzes current distribution and marketing DVD strategies and shows mistakes of local home video distributors in recent past. At the same time, dissertation offers optimal distribution and marketing strategy for DVDs in hypermarkets and proves how it can be applicable in other types of distribution channels. Last but not least, there is also brief prediction of future trends in film distribution that we may expect in near future. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4984
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|