Nástup hypermarketů na český trh, jejich vývoj a vliv na způsoby distribuce a propagace filmů na nosičích domácí zábavy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nástup hypermarketů na český trh, jejich vývoj a vliv na způsoby distribuce a propagace filmů na nosičích domácí zábavy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Zwicker, Radek
dc.date.accessioned 2010-07-15T17:52:22Z
dc.date.available 2010-07-15T17:52:22Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4355
dc.description.abstract Diplomová práce charakterizuje hypermarket jako specifický distribuční kanál, stručně popisuje historii hypermarketů v České republice, jejich vývoj a postavení v rámci dalších typů maloobchodních prodejen. Charakterizuje produkt nahraných nosičů domácí zábavy DVD. Analyzuje současné distribuční a marketingové strategie DVD, ukazuje chyby, kterých se v minulosti dopustily videodistribuční společnosti. Diplomová práce rovněž navrhuje optimální distribuční a marketingovou strategii DVD pro hypermarkety a ukazuje, jak by se dala použít i v jiných distribučních kanálech. V závěru se práce pokouší pojmenovat budoucí trendy v distribuci filmů konečnému zákazníkovi. cs
dc.format 135 s., 18 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 5459213 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hypermarket cs
dc.subject supermarket cs
dc.subject diskontní cs
dc.subject DVD cs
dc.subject VHS cs
dc.subject videokazeta cs
dc.subject marketing cs
dc.subject prodej cs
dc.subject hypermarket en
dc.subject supermarket en
dc.subject discont en
dc.subject Czech Republic en
dc.subject DVD en
dc.subject VHS en
dc.subject video cassette en
dc.subject marketing en
dc.subject retail en
dc.title Nástup hypermarketů na český trh, jejich vývoj a vliv na způsoby distribuce a propagace filmů na nosičích domácí zábavy cs
dc.title.alternative Ingress of Hypermarkets to Czech market, their evolution and influence on distribution and marketing of the movies on the home entertainment media. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2007-05-31
dc.description.abstract-translated The dissertation characterizes hypermarket as a specific distribution channel. It gives us brief history of hypermarkets in Czech Republic, their evolution and position within other types of retail channels. It also characterizes DVD as the unique product of home entertainment. The dissertation analyzes current distribution and marketing DVD strategies and shows mistakes of local home video distributors in recent past. At the same time, dissertation offers optimal distribution and marketing strategy for DVDs in hypermarkets and proves how it can be applicable in other types of distribution channels. Last but not least, there is also brief prediction of future trends in film distribution that we may expect in near future. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4984
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zwicker_2007_dp.pdf 5.206Mb PDF View/Open
zwicker_2007_vp.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open
zwicker_2007_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account