Nástup hypermarketů na český trh, jejich vývoj a vliv na způsoby distribuce a propagace filmů na nosičích domácí zábavy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nástup hypermarketů na český trh, jejich vývoj a vliv na způsoby distribuce a propagace filmů na nosičích domácí zábavy

Show full item record

No preview available
Title: Nástup hypermarketů na český trh, jejich vývoj a vliv na způsoby distribuce a propagace filmů na nosičích domácí zábavy
Author: Zwicker, Radek
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Diplomová práce charakterizuje hypermarket jako specifický distribuční kanál, stručně popisuje historii hypermarketů v České republice, jejich vývoj a postavení v rámci dalších typů maloobchodních prodejen. Charakterizuje produkt nahraných nosičů domácí zábavy DVD. Analyzuje současné distribuční a marketingové strategie DVD, ukazuje chyby, kterých se v minulosti dopustily videodistribuční společnosti. Diplomová práce rovněž navrhuje optimální distribuční a marketingovou strategii DVD pro hypermarkety a ukazuje, jak by se dala použít i v jiných distribučních kanálech. V závěru se práce pokouší pojmenovat budoucí trendy v distribuci filmů konečnému zákazníkovi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4355
Date: 2007-04-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4984


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zwicker_2007_dp.pdf 5.206Mb PDF View/Open
zwicker_2007_vp.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open
zwicker_2007_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account