Možnosti Marketingu na sociálních sítích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Králík, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Dovrtěl, Aleš
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:52Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:52Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43429
|
|
dc.description.abstract |
Úvod práce je určen k vysvětlení základních pojmů, jako je marketing, reklama, sociální sítě a jak spolu tyto pojmy souvisejí. V druhé části jsou rozebrány možnosti marketingu na sociálních sítích, podle kterých jsou navržena doporučení, jak správně a efektivně využít reklamu na sítích. Cílem je poskytnout především malým a středním firmám návod, jak se zviditelnit a získat konkurenční výhodu. Praktická část obsahuje rozdělení sociálních sítí na základě jejich využití, návrh metodiky pro marketing na Facebooku a závěrem demonstraci příkladu tvorby úspěšného marketingu na sociální sítí Facebook. |
|
dc.format |
63 s. (68 320 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
sociální síť
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
úspěch
|
cs |
dc.subject |
metodika
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
successful
|
en |
dc.subject |
metodology
|
en |
dc.title |
Možnosti Marketingu na sociálních sítích |
|
dc.title.alternative |
The Possibilities for Marketing on Social Networks |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Žáček, Petr |
|
dc.date.accepted |
2018-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis introduces basic concepts like an advertisement, marketing, social network or Facebook and Instagram. The introduction describes what Facebook and Instagram offers, when it comes to features and how the advertisement is shown to people. The thesis also deals with Facebook pages and briefly defines how to create them. Presented is Facebook marketing as well. This brings information about spreading awareness of this brand, how to get potential customers, online sales increase, local sale or how to promote application. The second part is about methodology of an advertisement creation on Facebook. The methodology is composed of pictures which describe step by step how to create advertisement. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
48744
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2018-05-21 |
|
local.subject |
sociální sítě
|
cs |
local.subject |
marketing
|
cs |
local.subject |
social networks
|
en |
local.subject |
marketing
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account