Phaser a jeho praktické využití

DSpace Repository

Language: English čeština 

Phaser a jeho praktické využití

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Fordey, Petr
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:51Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:51Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43417
dc.description.abstract Hlavním úkolem této bakalářské práce bylo seznámit čtenáře s novinkami, které přinesla nová verze značkovacího jazyka HTML5 a kaskádové styly CSS3. Dalším úkolem bylo popsat, k čemu slouží JavaScript a co nabízí použití frameworku. Následně šlo o rozebrání jednotlivých technologií, pomocí kterých lze tvořit dokumenty ve formátu pro web. Důležitým úkolem této práce bylo také detailně popsat možnosti frameworku Phaser pro tvorbu her ve webovém formátu a vytvořit pomocí něj komplexní hru, která předvede jeho možnosti. Dalším úkolem bylo připravit učební pomůcku ve formě tutoriálů, které usnadní jeho použití začínajícím programátorům a zjednoduší jeho studium.
dc.format 60 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Phaser cs
dc.subject framework cs
dc.subject HTML cs
dc.subject CSS cs
dc.subject Web cs
dc.subject JavaScript cs
dc.subject Phaser en
dc.subject Framework en
dc.subject HTML en
dc.subject CSS en
dc.subject Web en
dc.subject JavaScript en
dc.title Phaser a jeho praktické využití
dc.title.alternative A Phaser Framework and its Use in Practice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Král, Erik
dc.date.accepted 2018-06-14
dc.description.abstract-translated Main purpose of this bachelor thesis was to show features of new version of markup language HTML5 and Cascade Style Sheets 3. Another important goal was to describe use of JavaScript and frameworks. Next important thing was explaining web technologies that are used for creating web documents. Another goal was to describe use of framework Phaser, which is framework used to games creation for HTML5. In the next part it was to demonstrate framework features and creating tutorials for it, that will serve as guide for beginner programmers that will simplify his use.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 48728
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-05-17
local.subject počítačové hry cs
local.subject programování cs
local.subject tutoriály cs
local.subject učební po cs
local.subject učební pomůcky cs
local.subject computer games en
local.subject programming en
local.subject tutorials en
local.subject teaching aids en


Files in this item

Files Size Format View Description
fordey_2018_dp.pdf 4.584Mb PDF View/Open None
fordey_2018_op.pdf 279.5Kb PDF View/Open None
fordey_2018_vp.pdf 104.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account