Využití prostředí virtuální třídy při výuce na ZŠ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chramcov, Bronislav
|
|
dc.contributor.author |
Hanáček, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:50Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:50Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43401
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce cílí na využití prostředí virtuální třídy pro zvýšení efektivity a atraktivity vzdělávacího procesu. Výhodou tohoto prostředí je možnost použití z libovolného místa v libovolném čase jen za předpokladu dostupnosti datových sítí. Teoretická část práce mapuje dostupná softwarová prostředí virtuální třídy a dále pak možnosti využití konkrétního systému ve výuce na základní škole. Cílem praktické části práce je nejprve analyzovat aktuální stav těchto technologií na vybrané škole, navrhnout plán pro její zavedení, navrhnout a popsat postup při tvorbě kurzu v prostředí virtuální třídy a doplnit ho o názorné ukázky aplikovatelné příklady metodických listů pro vyučovací hodiny, jenž využití virtuální třídy zahrnují. Dalším praktickým výstupem je pak video tutoriál, který cílí na učitele, kteří s prací v prostředí virtuální třídy začínají. Celkové vyhodnocení přínosů a efektivity edukačního řešení je pak realizováno dotazníkovým šetřením, které tvoří poslední kapitolu praktické části diplomové práce. |
|
dc.format |
99 s. (128 413 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
E-learning
|
cs |
dc.subject |
Blended learning
|
cs |
dc.subject |
Virtuální třída
|
cs |
dc.subject |
Google Classroom
|
cs |
dc.subject |
Video tutoriál
|
cs |
dc.subject |
Software
|
cs |
dc.subject |
Editor
|
cs |
dc.subject |
Výzkum
|
cs |
dc.subject |
E-learning
|
en |
dc.subject |
Blended learning
|
en |
dc.subject |
Virtual Classroom
|
en |
dc.subject |
Google Classroom
|
en |
dc.subject |
Video tutorial
|
en |
dc.subject |
Software
|
en |
dc.subject |
Editor
|
en |
dc.subject |
Research
|
en |
dc.title |
Využití prostředí virtuální třídy při výuce na ZŠ |
|
dc.title.alternative |
The Utilisation of a Virtual Classroom Environment in a Primary School |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chudý, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is aiming on the usage environment of the virtual class to increase the efficiency and attractiveness of the educational process. The advantage of this environment is the ability to use from anywhere at any time, provided the availability of data networks. The theoretical part of the thesis maps the available virtual environment software and the possibilities of using the particular system in the primary school. The aim of the practical part of the thesis at first analyze the current state of these technologies at the selected school, propose a plan for its implementation, to design and describe the procedure of creating a course in a virtual class environment and to supplement it with illustrative examples of the applicable methodological sheets for lessons that include use virtual classes. Another practical output is the video tutorial, which aiming teachers who start working in a virtual class environment. The overall evaluation of the benefits and effectiveness of the educational solution is carried out by a questionnaire inquiry, which forms the last chapter of the practical part of the diploma thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
48705
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-05-15 |
|
local.subject |
videoprogramy výukové
|
cs |
local.subject |
pedagogická metodologie
|
cs |
local.subject |
učební pomůcky
|
cs |
local.subject |
educational videos
|
en |
local.subject |
educational methods
|
en |
local.subject |
teaching aids
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account