Virtuální realita ve vzdělávání na středních školách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Šenovský, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:42Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:42Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43180
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je navrhnout a implementovat vzdělávací aplikaci pro virtuální realitu. Teoretická část obsahuje literární rešerši o technologii virtuální reality a současných možnostech jejího využití v oblasti vzdělávání mládeže. Následuje popis softwaru používaného pro vývoj ve virtuální realitě, jmenovitě Blender, se zaměřením na přípravu 3D modelů pro virtuální realitu, a Unity, vývojářský engine. Praktická část se zabývá procesem vytváření vzdělávací aplikace zaměřené na učení prožitkem. Jsou použity 3D modely vytvořené v programu Blender a samotná aplikace je vyvinu-ta ve vývojářském engine Unity. Vytvořená aplikace byla otestována na studentech vybrané střední školy a výsledky tohoto testu byly vyhodnoceny. |
|
dc.format |
53 s. (72 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
virtuální realita
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
školství
|
cs |
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.subject |
3D model
|
cs |
dc.subject |
Unity
|
cs |
dc.subject |
virtual reality
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
teaching
|
en |
dc.subject |
learning
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.subject |
3D model
|
en |
dc.subject |
Unity
|
en |
dc.title |
Virtuální realita ve vzdělávání na středních školách |
|
dc.title.alternative |
Virtual Reality in High School Education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mrázek, Petr |
|
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to design and implement an educational application for virtual reality. The theoretical part contains literary research about virtual reality technology and cur-rent possibilities of its utilization in the field of secondary education. A description of the software used for virtual reality development follows, specifically Blender, which focuses on preparing 3D models for virtual reality; and Unity, a creation engine. The practical part deals with the process of creating an educational application which focuses on experiential learning. 3D models created in Blender are used and the application itself is developed in the Unity creation engine. The created application was tested on students of a selected high school and the results were evaluated. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
48367
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-05-16 |
|
local.subject |
středoškolské učivo
|
cs |
local.subject |
trojrozměrné modelování
|
cs |
local.subject |
secondary school curriculum
|
en |
local.subject |
three-dimensional modelling
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account