Předsudky a stereotypy žáků druhého stupně základních škol vůči žákům se speciálními vzdělávacími potřebami

DSpace Repository

Language: English čeština 

Předsudky a stereotypy žáků druhého stupně základních škol vůči žákům se speciálními vzdělávacími potřebami

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Prokešová, Kristýna
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:42Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:42Z
dc.date.issued 2017-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43174
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá předsudky a stereotypy žáků druhého stupně základních škol vůči žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Tato práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá ze tří kapitol, kdy první kapitola se věnuje vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále se zaměřuje na inkluzi, její pozitiva a negativa, či integraci a poslední kapitola obsahuje předsudky a stereotypy. V praktické části kvantitativního výzkumu je použito dotazníkové šetření s cílem zjistit předsudky a stereo-typy žáků druhého stupně základních škol vůči žákům se speciálními vzdělávacími potřebami.
dc.format 64
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject žák se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject předsudky a stereotypy cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject integrace cs
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject Pupils with special educational needs en
dc.subject prejudices and stereotypes en
dc.subject inclusion en
dc.subject integration en
dc.subject inclusion education en
dc.title Předsudky a stereotypy žáků druhého stupně základních škol vůči žákům se speciálními vzdělávacími potřebami
dc.title.alternative Prejudices and Stereotypes of Secondary School Pupils towards Pupils with Special Educational Needs
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is focused on prejudices and stereotypes of secondary school pupils towards pupils with special educational needs. The thesis is divided into theoretical part and practical one. Theoretical part consists of three chapters, when the first one is pursued on education of pupils with special educational need. Then it focuses on inclusion, on its positives and negatives, or integration and the last chapter contains prejudices and stereotypes. In the practical part of quantitative research a questionnaire survey is used to find out prejudices and stereotypes of secondary school pupils towards pupils with special educational needs.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 48359
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-26
local.subject imigrace cs
local.subject imigranti cs
local.subject Romové cs
local.subject rasové vztahy cs
local.subject immigration en
local.subject immigrants en
local.subject Romanies en
local.subject race relations en


Files in this item

Files Size Format View Description
prokešová_2018_dp.pdf 2.918Mb PDF View/Open None
prokešová_2018_op.docx 17.62Kb Unknown View/Open None
prokešová_2018_vp.docx 18.19Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account