Předsudky a stereotypy žáků druhého stupně základních škol vůči žákům se speciálními vzdělávacími potřebami
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Předsudky a stereotypy žáků druhého stupně základních škol vůči žákům se speciálními vzdělávacími potřebami |
Autor: |
Prokešová, Kristýna
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá předsudky a stereotypy žáků druhého stupně základních škol vůči žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Tato práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá ze tří kapitol, kdy první kapitola se věnuje vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále se zaměřuje na inkluzi, její pozitiva a negativa, či integraci a poslední kapitola obsahuje předsudky a stereotypy. V praktické části kvantitativního výzkumu je použito dotazníkové šetření s cílem zjistit předsudky a stereo-typy žáků druhého stupně základních škol vůči žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43174
|
Datum:
|
2017-11-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
48359
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet