Návrh aplikace a sady příkladů pro podporu výuky automatizace pro prezenční a kombinované studium
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Perůtka, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Opluštilová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:41Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:41Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43165
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje návrhem aplikace a sady příkladů pro podporu výuky automati-zace. Aplikace je vytvořena v programu MATLAB. Aplikace je vytvořena ve formě hry. Teoretická část popisuje prostředí MATLAB a základy automatizace. Z oblasti automatiza-ce je teoretická část zaměřena na lineární systémy. Druhá část bakalářské práce je zaměřena prakticky. Obsahuje popis vývoje hry z pohledu programátora a z pohledu uživatele. Součástí jsou řešené příklady z automatizace. |
|
dc.format |
69 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
MATLAB
|
cs |
dc.subject |
Simulink
|
cs |
dc.subject |
Automatizace
|
cs |
dc.subject |
Hra
|
cs |
dc.subject |
MATLAB
|
en |
dc.subject |
Simulink
|
en |
dc.subject |
Automation
|
en |
dc.subject |
Game
|
en |
dc.title |
Návrh aplikace a sady příkladů pro podporu výuky automatizace pro prezenční a kombinované studium |
|
dc.title.alternative |
Designing an Application and Set of Examples in Support of the Tuition of Automation for the Full-time and Combined Studies Curricula |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašek, Vladimír |
|
dc.date.accepted |
2018-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with application design and set of examples to support the teach-ing of automation technology. The application is created in MATLAB. The application is created as a game. The theoretical part describes the MATLAB environment and the fundamentals of automa-tion. In automation, the theoretical part is focused on linear systems. The second part of the bachelor thesis is oriented practically. It contains the description of the development game from the point of view of the programmer and from the point of view of the user. Examples are solved part of the automation. |
|
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační a řídicí technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information and Control Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
48344
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-05-24 |
|
local.subject |
učební pomůcky
|
cs |
local.subject |
řešené příklady
|
cs |
local.subject |
teaching aids
|
en |
local.subject |
solved tasks
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account