Interpersonální regulace emocí dětí staršího školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Chrastecká, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:40Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:40Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43127
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na interpersonální regulaci emocí u dětí staršího školního věku. V teoretické části se specifikuje pojem emoce, vymezují se emoce u dětí staršího školního věku, regulace emocí a interpersonální regulace emocí. Empirická část je zpracována kvantitativně pomocí dotazníkového šetření a zaměřuje se na tři dílčí oblasti interpersonální emoční regulace, a to na skutečnost, jak lidé z okolí ovlivňují regulaci emocí dětí staršího školního věku, jak děti staršího školního věku regulují emoce lidí v jejich okolí a jaká je autoregulace emocí dětí staršího školního věku. |
|
dc.format |
64 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
emoční regulace
|
cs |
dc.subject |
starší školní věk
|
cs |
dc.subject |
interpersonální vztahy
|
cs |
dc.subject |
emoční inteligence
|
cs |
dc.subject |
sociální inteligence
|
cs |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
emotion regulation
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
interpersonal relationship
|
en |
dc.subject |
emotional intelligence
|
en |
dc.subject |
social intelligence
|
en |
dc.title |
Interpersonální regulace emocí dětí staršího školního věku |
|
dc.title.alternative |
Interpesonal Regulation of Emotions by Upper-School Aged children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on interpersonal regulation of emotions in upper-school aged children. The theoretical part of the thesis describes the term emotion, emotions in adolescence, emotion regulation and interpersonal emotion regulation. The empirical part focuses on interpersonal emotion regulation and describes three sub-areas: interpersonal emotion regulation strategies, intrinsic affect regulation and extrinsic affect regulation. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
48290
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-24 |
|
local.subject |
děti staršího školního věku
|
cs |
local.subject |
interpersonální vztahy
|
cs |
local.subject |
vrstevnické vztahy
|
cs |
local.subject |
emoce
|
cs |
local.subject |
teen-agers
|
en |
local.subject |
interpersonal relations
|
en |
local.subject |
peer relationships
|
en |
local.subject |
emotions
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account