Interpersonální regulace emocí dětí staršího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interpersonální regulace emocí dětí staršího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Chrastecká, Hana
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:40Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:40Z
dc.date.issued 2017-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43127
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na interpersonální regulaci emocí u dětí staršího školního věku. V teoretické části se specifikuje pojem emoce, vymezují se emoce u dětí staršího školního věku, regulace emocí a interpersonální regulace emocí. Empirická část je zpracována kvantitativně pomocí dotazníkového šetření a zaměřuje se na tři dílčí oblasti interpersonální emoční regulace, a to na skutečnost, jak lidé z okolí ovlivňují regulaci emocí dětí staršího školního věku, jak děti staršího školního věku regulují emoce lidí v jejich okolí a jaká je autoregulace emocí dětí staršího školního věku.
dc.format 64 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject emoce cs
dc.subject emoční regulace cs
dc.subject starší školní věk cs
dc.subject interpersonální vztahy cs
dc.subject emoční inteligence cs
dc.subject sociální inteligence cs
dc.subject emotions en
dc.subject emotion regulation en
dc.subject adolescence en
dc.subject interpersonal relationship en
dc.subject emotional intelligence en
dc.subject social intelligence en
dc.title Interpersonální regulace emocí dětí staršího školního věku
dc.title.alternative Interpesonal Regulation of Emotions by Upper-School Aged children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on interpersonal regulation of emotions in upper-school aged children. The theoretical part of the thesis describes the term emotion, emotions in adolescence, emotion regulation and interpersonal emotion regulation. The empirical part focuses on interpersonal emotion regulation and describes three sub-areas: interpersonal emotion regulation strategies, intrinsic affect regulation and extrinsic affect regulation.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 48290
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-24
local.subject děti staršího školního věku cs
local.subject interpersonální vztahy cs
local.subject vrstevnické vztahy cs
local.subject emoce cs
local.subject teen-agers en
local.subject interpersonal relations en
local.subject peer relationships en
local.subject emotions en


Files in this item

Files Size Format View Description
chrastecká_2018_dp.pdf 2.273Mb PDF View/Open None
chrastecká_2018_op.docx 15.51Kb Unknown View/Open None
chrastecká_2018_vp.docx 17.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account