Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Tomšejová, Nikol
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:39Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:39Z
dc.date.issued 2017-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43109
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o autoregulaci emocí žáků, jež jsou na okraji třídního kolektivu. Tedy žáků, kteří čelí odmítnutí vrstevníky. Teoretická část se zabývá charakteristikou inkluzivního vzdělávání, emocemi, jejich autoregulací a významem sociálních vztahů s vrstevníky v období dospívání. Cílem kvantitativního výzkumu je analýza autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků. Tedy zjištění a porovnání využívání jednotlivých strategií regulace emocí u sociálně vyloučených žáků a žáků začleněných. Ale také využívání těchto strategií u žáků s různým stupněm sociálního odmítnutí.
dc.format 83 s. (138 295)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject autoregulace cs
dc.subject emoce cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject odmítnutí vrstevníky cs
dc.subject regulace emocí cs
dc.subject sociální klima třídy cs
dc.subject sociální odmítnutí cs
dc.subject emotions en
dc.subject emotion regulation en
dc.subject inclusion en
dc.subject inclusive education en
dc.subject peer rejection en
dc.subject self-regulation en
dc.subject social class climate en
dc.subject social rejection en
dc.title Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků
dc.title.alternative Self-Regulation of Emotion in Socially Excluded Pupils
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kalenda, Jan
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the emotion self-regulation of the pupils, which are on the edge of the class collective. Which means, pupils who are facing the peer rejection. The theoretical part is focused on the characteristic of the inclusive education, emotions and their self-regulation, importance of social relationships with peers in the period of the pu-bescence. The aim of the practical part is to analyse emotion self-regulation of socially ex-cluded pupils. Therefore, to find out and compare the use of emotion regulation strategies in peer rejected pupils and included pupils. And also compare the use of these strategies in pupils with various degrees of social rejection.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 48267
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-19
local.subject sociální vyloučení cs
local.subject vrstevnické vztahy cs
local.subject autoregulace učení cs
local.subject social exclusion en
local.subject peer relationships en
local.subject self-regulated learning en


Files in this item

Files Size Format View Description
tomšejová_2018_dp.pdf 2.551Mb PDF View/Open None
tomšejová_2018_op.docx 16.97Kb Unknown View/Open None
tomšejová_2018_vp.docx 17.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account