Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků
Autor: Tomšejová, Nikol
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o autoregulaci emocí žáků, jež jsou na okraji třídního kolektivu. Tedy žáků, kteří čelí odmítnutí vrstevníky. Teoretická část se zabývá charakteristikou inkluzivního vzdělávání, emocemi, jejich autoregulací a významem sociálních vztahů s vrstevníky v období dospívání. Cílem kvantitativního výzkumu je analýza autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků. Tedy zjištění a porovnání využívání jednotlivých strategií regulace emocí u sociálně vyloučených žáků a žáků začleněných. Ale také využívání těchto strategií u žáků s různým stupněm sociálního odmítnutí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43109
Datum: 2017-11-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 48267


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomšejová_2018_dp.pdf 2.551Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomšejová_2018_op.docx 16.97Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tomšejová_2018_vp.docx 17.75Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet