Podpora logického myšlení předškoláků prostřednictvím činností zaměřených na rozvoj předmatematických představ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pavelková, Marie
|
|
dc.contributor.author |
Jurůtková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:29Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:29Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42851
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce teoreticko-výzkumného charakteru se zabývá podporou logického myšlení předškoláků prostřednictvím činností zaměřených na rozvoj předmatematických představ. V teoretické části byla vymezena teoretická a koncepční východiska podpory logického myšlení u dětí předškolního věku a činností pro jejich rozvoj. V praktické části byla určena výzkumná strategie se stanovením cílů kvantitativně orientovaného výzkumu. Hlavním cílem bylo zjistit, jaké činnosti na podporu logického myšlení u dětí předškolního věku učitelé nejčastěji zařazují do výchovně-vzdělávacího procesu. Data byla získána metodou strukturovaného pozorování. Výsledky výzkumu prezentují, jaké činnosti pro podporu logického myšlení učitelé preferují. V závěru práce byla předložena doporučení k využití v praxi. |
|
dc.format |
51 s. (75 670 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
předmatematické představy
|
cs |
dc.subject |
logické myšlení
|
cs |
dc.subject |
činnosti v předškolním vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
pre-mathematical ideas
|
en |
dc.subject |
logical thinking
|
en |
dc.subject |
pre-school education
|
en |
dc.title |
Podpora logického myšlení předškoláků prostřednictvím činností zaměřených na rozvoj předmatematických představ |
|
dc.title.alternative |
Supporting the logical thinking of preschoolers through activities aimed at the development of pre-mathematical skills |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis of theoretical and research character deals with the support of the logical thinking of pre-schoolers through activities aimed at the development of pre-mathematical ideas. The theoretical and conceptual starting points for the support of logical thinking in pre-school children and the activities for its development were defined in the theoretical part. The research strategy along with the setting of objectives of quantitatively oriented research were determined in the practical part of the thesis. The main objective was to find out which activities supporting logical thinking in pre-school children are most often included in the educational process. The data were obtained using the structured observation method. The results of research show which activities are preferably used by teachers to support logical thinking of children. Recommendations for utilization of the research conclusions in practice were presented at the end of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47948
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
local.subject |
předškolní výchova
|
cs |
local.subject |
matematické myšlení
|
cs |
local.subject |
preschool education
|
en |
local.subject |
mathematical thinking
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account