Podpora logického myšlení předškoláků prostřednictvím činností zaměřených na rozvoj předmatematických představ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podpora logického myšlení předškoláků prostřednictvím činností zaměřených na rozvoj předmatematických představ |
Autor: |
Jurůtková, Barbora
|
Vedoucí: |
Pavelková, Marie
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce teoreticko-výzkumného charakteru se zabývá podporou logického myšlení předškoláků prostřednictvím činností zaměřených na rozvoj předmatematických představ. V teoretické části byla vymezena teoretická a koncepční východiska podpory logického myšlení u dětí předškolního věku a činností pro jejich rozvoj. V praktické části byla určena výzkumná strategie se stanovením cílů kvantitativně orientovaného výzkumu. Hlavním cílem bylo zjistit, jaké činnosti na podporu logického myšlení u dětí předškolního věku učitelé nejčastěji zařazují do výchovně-vzdělávacího procesu. Data byla získána metodou strukturovaného pozorování. Výsledky výzkumu prezentují, jaké činnosti pro podporu logického myšlení učitelé preferují. V závěru práce byla předložena doporučení k využití v praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42851
|
Datum:
|
2017-10-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
47948
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet