Začleňování netradičních výtvarných technik do edukačního procesu v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Začleňování netradičních výtvarných technik do edukačního procesu v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krčíková, Tereza
dc.contributor.author Třináctá, Lucie
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:29Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:29Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42844
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá možnostmi začlenění vybraných netradičních výtvarných technik do edukačního procesu v mateřské škole. Cílem teoretické části práce je popsat tradiční a netradiční výtvarné techniky a objasnit postavení netradičních výtvarných technik v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Cílem praktické části práce, která má aplikační charakter, je vytvořit vzdělávací program, který využívá netradiční výtvarné techniky vhodné pro rozvoj výtvarných dovedností dětí předškolního věku. Soubor edukačních činností ověřit a evaluovat v prostředí mateřské školy.
dc.format 72
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject tradiční výtvarné techniky cs
dc.subject netradiční výtvarné techniky cs
dc.subject rozvoj výtvarných dovedností cs
dc.subject Rámcový vzdělávací program cs
dc.subject traditional art techniques en
dc.subject non-traditional art techniques en
dc.subject development of art skills en
dc.subject Framework Educational Program for Preschool Education en
dc.title Začleňování netradičních výtvarných technik do edukačního procesu v mateřské škole
dc.title.alternative Implementation of non-traditional art techniques into educational process for pre-school education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2018-06-12
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is focuses on the possibilities of including non-traditional art techniques into the education process in preschools. The aim of the theoretical part of the thesis is describe the traditional and non-traditional art techniques and clarify position the non-traditional art techniques in the Framework Educational Program for Preschool Education. The aim of the practical part of the thesis, which has the application character, is to create the educational program, which uses non-traditional art techniques suitable for development of art skills of preschool children. The set of educational activities to verify and evaluate in practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 47935
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-26
local.subject mateřské školy cs
local.subject výtvarná výchova cs
local.subject kindergartens en
local.subject art education en


Files in this item

Files Size Format View Description
třináctá_2018_dp.pdf 6.260Mb PDF View/Open None
třináctá_2018_op.docx 16.17Kb Unknown View/Open None
třináctá_2018_vp.docx 19.98Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account