Začleňování netradičních výtvarných technik do edukačního procesu v mateřské škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Začleňování netradičních výtvarných technik do edukačního procesu v mateřské škole |
Autor: |
Třináctá, Lucie
|
Vedoucí: |
Krčíková, Tereza
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá možnostmi začlenění vybraných netradičních výtvarných technik do edukačního procesu v mateřské škole. Cílem teoretické části práce je popsat tradiční a netradiční výtvarné techniky a objasnit postavení netradičních výtvarných technik v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Cílem praktické části práce, která má aplikační charakter, je vytvořit vzdělávací program, který využívá netradiční výtvarné techniky vhodné pro rozvoj výtvarných dovedností dětí předškolního věku. Soubor edukačních činností ověřit a evaluovat v prostředí mateřské školy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42844
|
Datum:
|
2017-10-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47935
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet