Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Hradilová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:27Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:27Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42810
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko empirický charakter a zabývá se problematikou po-čátečního psaní dětí v mateřské škole v rámci konceptu vynořující se gramotnosti. Má za cíl zjistit, jaký vliv má gramotně podnětné prostředí na počáteční psaní dětí. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy, kterými jsou: pregramotnost, gramotnost a gramotné pro-středí. Dále pak počáteční psaní dětí, jeho vývoj a stádia, které popisuje Emilia Ferreiro. Poslední část je věnována interakcím a typům komunikace mezi dětmi. Praktická část práce popisuje kvalitativně orientovaný výzkum, který je proveden s využitím metod pozorování a následné analýzy písemné produkce dětí. |
|
dc.format |
52 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
gramotnost
|
cs |
dc.subject |
gramotné prostředí
|
cs |
dc.subject |
počáteční psaní
|
cs |
dc.subject |
komunikace mezi dětmi
|
cs |
dc.subject |
spolupráce dětí
|
cs |
dc.subject |
preliteracy
|
en |
dc.subject |
literacy
|
en |
dc.subject |
literacy environment
|
en |
dc.subject |
early writing
|
en |
dc.subject |
communication between children
|
en |
dc.subject |
children cooperation
|
en |
dc.title |
Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí |
|
dc.title.alternative |
Influence of literacy rich environment on early writing of preschoolers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2018-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor's thesis has a theoretical empirical character and deals with the issue of the early writing of children in kindergarten in the concept of emerging literacy. It's goal is to find out how literacy stimulated environment affects children's early writing. Basic con-cepts are clarified in theoretical part of thesis. These are preliteracy, literacy and literacy environment. Next, children's early writing, it's development and stages which is described by Emilia Ferreiro. Last part is dedicated to interactions and types of communication be-tween children. Practical part of this thesis describes qualitatively oriented research which is realized by using observation methods and consecutive analysis of children's written production. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47890
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-25 |
|
local.subject |
pregramotnost
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
early literacy
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account