Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí
Autor: Hradilová, Kristýna
Vedoucí: Petrová, Zuzana
Abstrakt: Bakalářská práce má teoreticko empirický charakter a zabývá se problematikou po-čátečního psaní dětí v mateřské škole v rámci konceptu vynořující se gramotnosti. Má za cíl zjistit, jaký vliv má gramotně podnětné prostředí na počáteční psaní dětí. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy, kterými jsou: pregramotnost, gramotnost a gramotné pro-středí. Dále pak počáteční psaní dětí, jeho vývoj a stádia, které popisuje Emilia Ferreiro. Poslední část je věnována interakcím a typům komunikace mezi dětmi. Praktická část práce popisuje kvalitativně orientovaný výzkum, který je proveden s využitím metod pozorování a následné analýzy písemné produkce dětí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42810
Datum: 2017-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 47890


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hradilová_2018_dp.pdf 4.273Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hradilová_2018_op.docx 16.80Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hradilová_2018_vp.docx 21.14Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet