Porovnání úrovně sociálních dovedností dětí ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Bláhová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:27Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:27Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42803
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce výzkumného typu se zabývá porovnáním sociálních dovedností ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol. Teoretická část se v první kapitole zaměřuje na pojmy dítě a mateřská škola, definuje, co znamená věkově homogenní a heterogenní třída a v kapitole druhé jsou popsány sociální dovednosti, pod které spadá socializace dítěte ve škole a sociální učení. Ve třetí kapitole je popsáno, jak se sociální dovednosti rozvíjejí v mateřské škole a jak jsou ukotveny v Rámcově vzdělávacím programu. Praktická část je věnována výzkumu, který probíhal za použití strukturovaného pozorování, které se uskutečňovalo ve vybraných třídách mateřských škol. |
|
dc.format |
61 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
sociální dovednost
|
cs |
dc.subject |
věkově homogenní třída
|
cs |
dc.subject |
věkově heterogenní třída
|
cs |
dc.subject |
strukturované pozorování
|
cs |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
social skill
|
en |
dc.subject |
age homogeneous class
|
en |
dc.subject |
age heterogeneous class
|
en |
dc.subject |
structured observation
|
en |
dc.title |
Porovnání úrovně sociálních dovedností dětí ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
Comparsion of social skill levels of children in age-homogeneous and heterogeneous nursery classes |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis, which is research type of thesis, deals with the comparison of social skills in the homogeneous and heterogeneous aged classes of kindergartens. In the first charter the theoretical part is focused on the concepts of child and kindergarten, defines what is the age-homogeneous and heterogeneous class, and the second chapter describes the social skills that conceal the child's adoption in school and social leasing and how they are settled in "Rámcově vzdělávací program". The practical part is devoted to research that takes place within structured observation, which took place in selected classes of kinder-gartens. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47868
|
|
utb.result.grade |
Fx |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
vrstevnická skupina
|
cs |
local.subject |
věk
|
cs |
local.subject |
sociální dovednosti
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
peer group
|
en |
local.subject |
age
|
en |
local.subject |
social skills
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account