Porovnání úrovně sociálních dovedností dětí ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Porovnání úrovně sociálních dovedností dětí ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol |
Autor: |
Bláhová, Klára
|
Vedoucí: |
Pacholík, Viktor
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce výzkumného typu se zabývá porovnáním sociálních dovedností ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol. Teoretická část se v první kapitole zaměřuje na pojmy dítě a mateřská škola, definuje, co znamená věkově homogenní a heterogenní třída a v kapitole druhé jsou popsány sociální dovednosti, pod které spadá socializace dítěte ve škole a sociální učení. Ve třetí kapitole je popsáno, jak se sociální dovednosti rozvíjejí v mateřské škole a jak jsou ukotveny v Rámcově vzdělávacím programu. Praktická část je věnována výzkumu, který probíhal za použití strukturovaného pozorování, které se uskutečňovalo ve vybraných třídách mateřských škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42803
|
Datum:
|
2017-10-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
Fx
47868
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet