Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Klovaničová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:24Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:24Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42727
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely, zejména pak sociální sítě Facebook. V teoretické části se zaměřuje na online marketing, jeho nástroje a jeho využití, dále na jednotlivé sociálních sítě využívané pro marketingové účely a jejich stávající i nové marketingové nástroje. Poznatky z teoretické části jsou následně využity v praktické části práce, kde je představena vybraná společnost a provedena analýza současného využití sociálních sítí pro marketingové účely v této firmě. Praktická část dále obsahuje dotazníkové šetření zaměřené na využívání sociálních sítí. Cílem práce je navrhnout doporučení pro využití sociálních sítí ve vybrané firmě. Na základě analýzy jsou v závěru práce uvedena doporučení pro zefektivnění využívání sociálních sítí z marketingového hlediska. |
|
dc.format |
74 s. (84 453 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální média
|
cs |
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Google+
|
cs |
dc.subject |
Social Media
|
en |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.subject |
Internet marketing
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Google+
|
en |
dc.title |
Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Social Networks and Their Possible Use For Marketing Purposes in The Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vykydalová, Nikola |
|
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the use of social networks for marketing purposes, especially Facebook social networks. In the theoretical part, it focuses on online marketing, its tools and its use, on individual social networks used for marketing purposes and on their existing and new marketing tools. The knowledge from the theoretical part is used in the practical part of the thesis, where is presented a selected company and an analysis of the current use of social networks for marketing purposes in this company is performed. The practical part also includes a questionnaire survey focused on the use of social networks. The aim of the thesis is to propose recommendations for the use of social networks in selected company. Based on the analysis at the end of the paper, recommendations for making use of social networks are more efficient. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45944
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account