Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Klovaničová, Tereza
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:24Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:24Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42727
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely, zejména pak sociální sítě Facebook. V teoretické části se zaměřuje na online marketing, jeho nástroje a jeho využití, dále na jednotlivé sociálních sítě využívané pro marketingové účely a jejich stávající i nové marketingové nástroje. Poznatky z teoretické části jsou následně využity v praktické části práce, kde je představena vybraná společnost a provedena analýza současného využití sociálních sítí pro marketingové účely v této firmě. Praktická část dále obsahuje dotazníkové šetření zaměřené na využívání sociálních sítí. Cílem práce je navrhnout doporučení pro využití sociálních sítí ve vybrané firmě. Na základě analýzy jsou v závěru práce uvedena doporučení pro zefektivnění využívání sociálních sítí z marketingového hlediska.
dc.format 74 s. (84 453 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální média cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Google+ cs
dc.subject Social Media en
dc.subject Social Networks en
dc.subject Internet marketing en
dc.subject Facebook en
dc.subject Google+ en
dc.title Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě
dc.title.alternative Analysis of Social Networks and Their Possible Use For Marketing Purposes in The Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vykydalová, Nikola
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the use of social networks for marketing purposes, especially Facebook social networks. In the theoretical part, it focuses on online marketing, its tools and its use, on individual social networks used for marketing purposes and on their existing and new marketing tools. The knowledge from the theoretical part is used in the practical part of the thesis, where is presented a selected company and an analysis of the current use of social networks for marketing purposes in this company is performed. The practical part also includes a questionnaire survey focused on the use of social networks. The aim of the thesis is to propose recommendations for the use of social networks in selected company. Based on the analysis at the end of the paper, recommendations for making use of social networks are more efficient.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45944
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
klovaničová_2018_dp.pdf 4.186Mb PDF View/Open None
klovaničová_2018_op.docx 27.90Kb Unknown View/Open None
klovaničová_2018_vp.docx 22.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account