Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě
Autor: Klovaničová, Tereza
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely, zejména pak sociální sítě Facebook. V teoretické části se zaměřuje na online marketing, jeho nástroje a jeho využití, dále na jednotlivé sociálních sítě využívané pro marketingové účely a jejich stávající i nové marketingové nástroje. Poznatky z teoretické části jsou následně využity v praktické části práce, kde je představena vybraná společnost a provedena analýza současného využití sociálních sítí pro marketingové účely v této firmě. Praktická část dále obsahuje dotazníkové šetření zaměřené na využívání sociálních sítí. Cílem práce je navrhnout doporučení pro využití sociálních sítí ve vybrané firmě. Na základě analýzy jsou v závěru práce uvedena doporučení pro zefektivnění využívání sociálních sítí z marketingového hlediska.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42727
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45944


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
klovaničová_2018_dp.pdf 4.186Mb PDF Zobrazit/otevřít None
klovaničová_2018_op.docx 27.90Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
klovaničová_2018_vp.docx 22.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet